23 Mayıs 2010 Pazar

KERASTASE NOCTOGENIST VOILE NUIT FOR FINE HAIR


Noctogenist voile nuit, ince ve yıpranmış saçlarınızı gece boyunca onarıyor, sabaha saç uçlarınızdaki kırıklar daha düzgün ve sağlıklı görünüyor... Gece yatmadan önce kuru ya da nemli saç uçlarına ve saç boyunuza sıkıyorsunuz, mis gibi kokusuyla aromatik bir uyku çekiyorsunuz...mışıllll...mışılllllll..... :}

Sabah kalktıgınızda saçınızda yine o mis koku, şöyle bir tarıyorsunuz saçlarınızı ve ışıl ışıl sağlıklı saçlarla yeni bir güne başlıyorsunuz... Voile nuit i her akşam kullandığımdan nihayetine ermek üzre...Hemen gorgeous indirimlerinden kapmalıyım bir tane :)



Hangi siteden alıyorum?
http://www.gorgeousshop.co.uk/

4 yorum:

Adsız dedi ki...

georgeousshop'un da shipping ücretleri çok fena ya, 2 parça şeye 30 pound shipping çıkarıyor, orjinal mi o da kafamda bi soru benim mesela, bi de türkiyeyle aynı paraya gelince hiç anlamı yok sanki ordan almanın...

PrettyPinky dedi ki...

ben de tam shipping ne alemdedir die sorucaktım ki:) adsız yorumlamış.. Hımm demek oldukça yüksek, http://tr.strawberrynet.com/haircare/kerastase/kerastase-noctogenist-voile-nuit/91396/#DETAIL bi baksana burdan da

Vivienne dedi ki...

ya adsız olarak çıkmış sabah, forumdan gördüm de :), strawberry de saçma, türkiyeyle aynı fiyata satıyor bi de 1 hafta 10 gün arası sürüyor kargonun gelmesi... :) yok mu başka bi site ya ben de arayışlardayım bu aralar...

Nesly dedi ki...

Gorgeousshoptan en son aylar önce sip. vermiştim, gayet uygundu, sanırım kargoyu fazlalaştırdılar..Strawberryden bile daha cok güvendiğim bir sitedir kendisi, orjinallik konusunda.
Kargoyu bende görünce şok oldum şuanda.
Mail attım siteye, umarım kargo ücreti ile ilgili bir şeyler yaparlar.
Cünkü gorgeousshopta , özellikle saç ürünlerinde çok güzel kampanyalar oluyor sık sık, takip etmek lazım muhakkak.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails