14 Mayıs 2010 Cuma

İLK SHOPBOP ALIŞVERİŞİM VE TORY BURCH BABETLERİM

      Dünya tatlısı arkadaşım Burcu'nun (alien) sayesinde  Shopbop indiriminden faydalanarak 195$'lık bu bebekleri 165$'a aldım(üstelik free shipping)..İlk shopbop alışverişimdi,perşembe günü verdiğim siparişim cumartesi elimde oldu hemde UPS ile..!

     Shopbop,dün , yanlışlıkla kartımdan iki kere 165$ çektiği için,özür dileyen bir mail atıp , fazladan çektiği 165$'ı iade ettiğini ve bu yanlışlık için de bana 25$ hediye çeki verdiğini yazmış.

     Şimdilerde bu çeki gözümün kaldığı gümüş rengi Tory Burch babetler için harcamayı düşünmekteyim...



Nereden aldım?

www.shopbop.com 
*
*
*
*

Ve benim aldıklarım: 


7 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok pahalı ama harika canım güle güle kullan nefisss durmuş..

fashion house by zeto dedi ki...

Canım çok güzeller güle güle giy:)

fioritamodatasarım dedi ki...

güle güle kullan cicilerini , yaz için en ideal ayakkabı herşeyle uyar hem :)

Nesly dedi ki...

tesekkur ederim, Allah daha güzellerini sizlere versin her zaman!

yess dedi ki...

çok güzel görünüyor neslim ;) iiki war shopbop;)

Jilar dedi ki...

çok güzeller Neslicim , güle güle kullan..
ben hala torylenemeyenlerdenim , ilk fırsatta almam lazım :))

Adsız dedi ki...

Bende gecen gün shopbob tan tory burcu babat ismarlayacaktim ancak 100€ lük sipariş limitinden dolayı çekindim sizde bir sorun oldu mü? Güle güle kullanın sizinkileri

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails