27 Mayıs 2010 Perşembe

FLORMAR TERRACOTTA BLUSH-ON NO:44,45,46

    Nedense bu gece hiç keyfim yok...Hatta bu postu yazıp yatmayı düşünüyorum...Bir rahatlık bir uyku hali var üstümde bu gece... Ama 2 gün üst üste sizleri paylaşımsız bırakmak istemedim..



Soldan sağa: 44,46,45
                                                            
   Flormar,markadan hiç beklenmeyecek ataklar yapıyor makyaj malzemesi konusunda.En başta içimi açan beyaz ürün kutularına bayılıyorum diyebilirim.Sonra ise Nivea'dan sonra en sevdiğim marka oldu kendisi,hatta Nivea ile başabaş gidiyorlar şuanda..

   Özellikle terracotta'ları muhteşem..Renkleri,simleri,kalıcılıkları harika..!

NO:44 =İçinde altın ışıltılar olan çok hoş bir gül kurusu rengi,hem beyaz hem bronz hem esmer tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum..Bronzlara biraz daha cok yakışır :)

NO:45=Yine içinde altın ışıltıları olan pastel pembe,bronz karışımı bir renk..

NO:46=Kesinlikle benim favorim!!! Diğer marka terracotta'lar içinde en şahsına münhasır renk bu sanırım...Sedefli mercan rengi...ister bembeyaz teninize sürün çıkın,ister bronz teninize hafif bir makyajla birlikte... Mutlaka ama mutlaka bu ürünü denemeli ve almalısınız,bu güzel rengi bulmanız zor başka bir markada.


                                           

                                Soldan Sağa: 45,46,44




3 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok başarılı çok hoşlar...

April dedi ki...

Çokkk güzeller...:)

LensMakyaj Blog dedi ki...

46 çok güzelmiş. Bir ara baksam iyi olacak. Swatchlar için teşekkürler.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails