14 Mayıs 2010 Cuma

Kaşımın Rengini Kırdım,Burnumdaki Siyah Noktalardan Kurtuldum(bir nebze de olsa:)

  Bugün size,kadın olmanın makyaj altı (pis) taraflarından bahsedeceğim:)))

  Hepimiz Güzeliz Hepimiz Bakımlıyız diyoruz ama , dergi kapağı olacak kadar şuh görünümlere,işte bu ve bunun varyasyonu olan diğer yollardan geçerek bürünüyoruz arkadaşlar:) Eğer bloğumu takip eden erkek varsa ya da ileride bir zamanda olacaksa, sanmayın ki kadınlar sizin sandıgınız gibi eşsiz birer Barbie!

  Geçen gün Anneler günü indirimi dolayısı ile Watsons'da 2 gün boyunca kendimi kaybetmiş ve gerekli gereksiz bir sürü şey almış olduktan sonra, sıra evde bunları denemeye gelmişti.

   Bunlardan biri Beauty Formulas DeepCleansingNosePoreStrips, etkili olsun diye Watsons daki en pahalı burun üstü siyah noktaları temizleme bantını aldım o gün (nasıl bir mantıksa artık?)
   Bantın yapışkanlı tarafını,iyice ıslattığınız burnunuza yapıştırıp 10-15 dk kurumasını bekliyorsunuz.Sonra yavaşça bantı çıkarıyorsunuz veee voila! az biraz siyah noktalarınız yerlerinden sökülüp,banta yapışmış oluyor... Yıllardır sizle yaşayanlar ise hala yerinde :) Mucize beklemiyordum zaten ama şu banta o kadar para verinceye kadar,ortalama fiyatlı bir bant alarak da aynı sonucu alabilirsiniz...Boşa gidip almayın diye yazayım dedim:)




*************************************************************************

     Bu söyleyeceğimi yapmadan önce boyanın cildinize alerji yapıp yapmayacağını test etmeyi unutmayın!


     Ben yıllardır saçlarımdan koyu renk olan kaşlarımın rengini, kendim,evde kırıyorum.3-4 ayda bir marketten, boyanın üstündeki hangi kızın saç rengini begenırsem onu alıyorum ,bir kapta azıcık boya(2 nohut tanesi kadar) azıcık da oksidanı (göz kararı boyadan biraz daha fazla) karıştırıp,kaşlarıma küçük bir far fırçası yardımıyla sürüp,arada kontrol ederek(açıldı mı açılmadı mı diye) 15-20 dk bekletiyorum...

     Herkes açık renk kaş sevmeyebilir,hatta çoğu kişi desem daha doğru olur...Ama saç rengim platin sarısı olduğundan ,kaşlarımın rengini kırmak yüz ifademin daha yumuşak olmasını sağlıyor...Hatta bu yumuşaklığa o kadar alıştım ki, saçlarımı bir ara koyu renk(çikolata kahve) yaptıgım zaman bile kaş rengimi kırıyordum..
Bu ara kullandığım boya Garnier colors naturals 9.13(küllü açık sarı)


  ********************************************************************************


   Harika görünüyorum değil mi? :D




                  

4 yorum:

Unknown dedi ki...

hayy seni tipsiz yaa :) mükemmel gözüküon (inanma) :)
zaten bizim güzelleşmek için girdiğimiz şekillere maymunlar bile girmez...
bebik nacizane bi fikrimi sölim sana.. burun bantları iyi değil..siyah noktaları tam yok etmiolar ve bant oldukları içinde burnun üzerindeki kılları alıp daha sert ve kalın çıkmalarına sebebiyet veriolar...
muckss...

isabel dedi ki...

ben de eşimi pazar günü dışarı gönderip bu tarz kıl tüy maske kaş bıyık artık ne varsa bakıma sokuyorum kendimi :) hayır bu kadar bakımla ortaya çıkan da liv tyler değil yani :) allahtan boyalar var ;)

LensMakyaj Blog dedi ki...

Bir ara bende aynı yöntemle kaş açıyordum, o zaman bende sarışımdım tabi. Aynı dediğin gibi saçımı koyuya boyadıktan sonra uzun süre yine kaşımı açık renge boyadım, hatta daha yeni bıraktım bu huyu. :)

Valla biz kadınların derdi çok, kaştı bıyıktı cilt bakımıydı, eşime bakıyorum kalktığında yüzünü bile yıkamıyor. Oh ne rahat hayat ya.. :/

Nesly dedi ki...

ne hallere girdiğimizi erkekler görsün de utansınlar biraz:))) sonra da boya küpü fln diyorlar, bi kıza çamur atmak için..e yahuu siz boya küpü olmayan kadını da begenmıyorsunuz ki?! Naapsın artık kadınlar size güzel görünmek için:D

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails