14 Mayıs 2010 Cuma

FLORMAR Great LooK Maskara



Watsons anneler günü indirimden kaptıklarımdan biri de flormar'ın bu güzel maskarasıydı :)

Bu maskara zaten uzun olan kirpikleri daha da uzatıp tek tek ayırmak için, dolgunlaştırma gibi bir iddiası yok..
Israrla,"benim kirpiklerim o kadar uzun değil" dememe rağmen, Watsons'daki satış görevlisi kız , "ben anlarım uzun sizin kirpikleriniz" deyip bana bu rimeli aldırttı :)

Eve gelince denedim ve gerçekten memnun kaldım,uzatıp tek tek ayırmasından...Demek ki benden kısa kirpikler de var,ne bilimmm.... :)






4 yorum:

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

canim kipriklerin zaten büklüm büklüm duruyor biraz uzatman yeterli masallah diyeyimde nazar demesin :) gözlerin güzlermis..

KUMSALDA dedi ki...

valla süper olmuş kırpıkler şahane

Nesly dedi ki...

teşekkür ederim :) Gerçi ben dolgunlaşitırıcı özelliği olan rimelleri daha cok seviyorum, uzunluktansa dolgunluk benim için daha önemli.Bu rimel sadece uzatıyor, dolgunluk maalesef vermiyor:( o yüzden, kirpikleri cok kısa ve seyrek olanlara önermiyorlar bu rimeli.

japon kız dedi ki...

bu maskaradan bende aldım 10tl ye

evt güzel kıvırıyor uzatıyor şekillendiriyor ama uzun süreli kalmıyor

sabah sürüyorum mesela akşama akıyor :S ilginç :(

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails