14 Mayıs 2010 Cuma

Bahar Pedikürü

     Havalar ısındı,ayaklar çıktı ortaya...

     E ne kadınlar ne de erkekler , bakımsız ayaklarıyla güzelim sandaletleri meşgul etmiş kadınlar görmek istemezler sokakta değil mi?

     Ben bütün kış,uykuya yatırdığım ayaklarımı, açık ayakkabı mevsimi gelmesi dolayısı ile bakıma çektim anlayacağınız... Hem tırnaklarım bozulmasın hem de ayaklarım törpüye ve pediküre alışmasın diye sadece yaz mevsiminde pedikür yapan biriyim.Şükür ki ayağımda ne nasır ne de başka hiçbir sorun yok.

    Kışın sephoradan aldığım ayağa oje sürerken parmakları ayırmaya yarayan bu kokoş parmak ayracını da çok sevdim...Bir de üstüne sürdüm mü claire's 114 numaralı pembe ojemi,şıkır şıkır ayaklara kavuştum..(gerçi kocam ayakta renkli ojeyi hiç sevmiyor,çocuk gibi duruyormuş,ben çok olgunum ya sanki?! :)





   
    

4 yorum:

LensMakyaj Blog dedi ki...

Ojenin rengi çok şekermiş. :) Boşver kulak asma, benim eşim ojeyi elde ayakta hiç bir yerde sevmiyor ama ben yine de sürüyorum.

Nesly dedi ki...

neymiş efendim,beyfendi sadece rakı beyazı ve tonlarını begenıyormuş ayakta! Elde her renk serbestmiş,ama ayak açık renk sade olmalıymış... Bazı erkekler görüyorum,karısı ne yapsa beğeniyor,hiç fikirleri yok kadınsal konularda, ahh keşke benim kocam da öyle olsa "sana herşey yakışıyor karıcım" dese, bilmiş bilmiş fikir beyan etmese, light olsa biraz :D

B. dedi ki...

Ayakların çok güzelmiş buarada, 41 kere maşşallah!! :)

Nesly dedi ki...

Teşekkürler B.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails