21 Şubat 2010 Pazar

Fırında Patates

3 öğün verseler,bıkmadan yiyeceğim tek yemek fırında patates'tir herhalde.Hele sarımsağın tadı belli belirsiz ağzıma gelip,patatesler çiğ kalmadan pişti mi...mmmmmmmmmmmm...yeme de yanında yat:)



"Malzemeler (2-3 kişilik)"
-Orta boylarda 5-6 patates
-Bir diş sarımsak
-1 Paket Çiğ Krema(Ben Pınar kullanıyorum)(500ml)
-Taze Kaşar
-Tuz
-Pul Biber


"Yapılışı"

Bir diş sarımsağı,orta boy bir borcama sürün(fırın kabını yağlar gibi sarımsakla yağlar gibi yapın:),sarımsaktan hoşlananlar 1 diş sarımsağın,borcamın her yerine sürdükten sonra kalan kısmını ince ince doğrayarak borcamın içine atabilirler.
Doğradığınız ve istediğiniz gibi dilimlediğiniz(ben yarım ay şelinde doğruyorum) patatesleri,sarımsakladığınız borcama koyun,üstüne 1 paket çiğ kremayı dökün,patateslerle kremayı iyice karıştırın,her patates kremadan payını alsın:) yeteri kadar tuz atın ve 150 derecelik fırına verin.(ben az ısıda uzun süre pişincedaha lezzetli buluyorum),patatesler yumuşayınca ,rendelediğiniz kaşar peyniri patateslerin üstüne dkün ve arzunuz kadar pul biber ekleyin,tekrar fırına verin...aynı ısıda bir süre daha pişirin,böylece kaşarlar eriyecek ve üstü kızarmaya başlayacak.Üstü kızardığında fırından alıp afiyetle yiyebilirsiniz:)

2 yorum:

leyya dedi ki...

patates varsa ben de varım:))

chunlibeauty dedi ki...

off patatese kim hayir der :) bende yapicam $imdi :) tarif icin sagoll canimm

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails