16 Haziran 2010 Çarşamba

Strawberry siparişlerim geldiiii....


*Dermalogica Special Cleansing Gel : Bu kaçıncı şişem, artık unuttum..! En sevdiğim ve en işe yarar bulduğum yüz temizleyicim.Daha önceki postlarımda tanıtımını yapmıştım, düzenli kullanımda, yüzünüzde ne siyah nokta bırakıyor ne sivilce..

*GUESS GOLD Parfüm : Daha öncesinde "GOLD" olmayanını kullanmış ve çok sevmiştim, özellikle "yaz geceleri"ne hitap eden bir parfüm olarak gördüğüm GUESS, "GOLD" olarak piyasaya sürdüğü parfümüyle kalıcılığını biraz daha arttırmış.

*DDF Glycolic Exfoliating Wash 7% : Adından da anlaşıldığı üzere kendisi exfoliye edici bir temizleyici...Ölü deriyi yokettiği, ince kırışıklıkları minimuma indirdiği ve cilt tonunu düzgünleştirdiği, kendisinin vaad ettiği şeyler... Peki buna inandık mı? Denemeden inanmayız.. Bu ürüne yorumumu denedikten sonra yapacağım.*Bu arada bu ürünü, strawberryde, sırf 16 tl gibi komik bir fiyata düştüğü için satın aldım, hala kaldıysa alın bence, hiç yoktan iyi olacağını düşünüyorum. :)

*Scott Barnes Toz Pudralar (Alabaster ve diamond dust) : Toz pudralarla aram iyi değil, tek kullandığım, onu da bir kez kullandığım toz pudram E.L.F in HD Powder'ı.. Bunları niye mi aldım? Fiyatları çok düşüktü, dayanamadım, ahh şu tüketim canavarlığı...Sardı hepimizi sardı! :S *Yorumlar, kullandıktan sonra.

*Benefit Lemon Aid : Benefit'in birbirinden şirin ama çoğu zaman işe yaramayan ürünlerinden biri olan lemon aid, daha çok göz makyaj bazı olarak kullanılabilecek bir ürün.. Tek başına kullanırsanız , gözkapağınızdaki renk farklılıklarını düzenleyip, düzgün ve pürüzsüz bir görüntü katıyor-muş... Deneyip, göreceğiz bakalım!

1 yorum:

papatyaninguncesi dedi ki...

senden ricam önce scott barnes toz pudralar hakkında yazarmısın?ben almak istiyorum fakat kararsız kaldım nasıllar?çok mu simli böyle sürünce ışıl ışıl mı oluyor çok sevmiyorum çünki :(

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails