29 Nisan 2010 Perşembe

B.B MINIATURE SET (SKIN79)

      Ebay'den forumun meshur BB kremlerini aldığım satıcıdan ,forumdaki kızların bahsettiği BB krem dışında bir de BB kremlerin mini boy setini aldım,hepsini denemek için..Ama her ne yaptıysam fotografta bu kremlerin tene verdiği görüntüyü göstermeyi beceremedim..Bir tanesi çok güzel bir aydınlık veriyor(pırıltı değil aydınlık sadece),bir tanesi içinde incecik altın ışıltılar var,bir tanesi çizgileri engelleyici spfli beyazlatıcı fondoten gibi bişey,bir tanesi inci pırıltıları veriyor cilde...yani bu kremler anlatılmaz aslında yaşanır... yüzümde en bgendiklerimin büyük boylarını da almak istiyorum çünkü bu settekiler minnacık:) ama cok cok memnun kaldım...Sanırım,yazlık renkli nemlendiricimi buldum! Ayrıca bazılarının SPF li oluşu da ayrı bir güzellik!:)


1 yorum:

hayat simdi guzel.. dedi ki...

merhaba,blogunuzun yeni takipcilerindenim.bu kremler dikkatimi cekti,tavsiye eder misiniz acaba ?bende bu aralar guzel bir krem arayisi icindeyim.sevgiler

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails